In Game Advertising - mobilní hry sponzorované reklamou

V červnu 2008 spustila MicroMedia ve spolupráci s Vodafone Česká Republika 3-měsíční trial v oblasti reklamou sponzorovaných her, abychom společně ověřili potenciál tohoto typu mobilní reklamy.

Úkolem MicroMedia bylo poskytnou ad-servingovou mechaniku, platformu pro stahování her včetně her samotných. Vodafone pak přispěl promem na svém mobilním portálu Vodafone live! a také sponzoringem datových přenosů.

V rámci projektu jsme využili naše dlouhodobé zkušenosti v poskytování sponzorovaných her, nasbírané na našem Internetovém projektu www.javamania.cz.

Reklamní sdělení je do her vloženo v momentě downloadu hry a zobrazá se kdykoliv je hra spuštěna. Cílení reklamy může probíhat dle uživateských profilů.

czech | english
klasická verze
© MicroMedia s.r.o.
404 Not Found

Not Found

The requested URL was not found on this server.