ČEZ kampaň na O2Active

Od podzimu 2008 je MicroMedia jedním ze dvou výhradních partnerů pro prodej reklamního prostoru na mobilním portálu O2 Active. Jedná se o mobilní portál operátora Telefónica O2, který se těší nejvyšší návštěvností v České republice – počet unikátních návštěvníků (UV) je každý měsíc více než 500.000, počet shlédnutých stránek je více než 7 milionů měsíčně!

Zájemcům o mobilní kampaně MicroMedia zajistí nejen prostor na tomto progresivním médiu, ale nabízí také služby v oblasti tvorby reklamních bannerů, vývoje WAP landing pages – tedy mobilních stránek, na které je uživatel přesměrován po kliknutí na reklamu a samozřejmostí je také poskytování hostingu stránek a následného reportingu z kampaně.

Zadání klienta: Propagace nových služeb – zákaznické linky

Na základě poptávky klienta z oboru výroby a distribuce elektrické energie jsme připravili mobilní kampaň s následujícími parametry:

Součástí příprav bylo také přepracování podkladů pro landing page podle nové specifikace média a hostování stránky na nezpoplatněném umístění.

Výsledky kampaně:

Kampaň byla odrotována na žádaných pozicích v množství 177.371 zobrazení na Homepage a 73.071 zobrazení v kategorii Zprávy. CTR (Click Through Rate) vyjadřující poměr kliknutí na banner vůči celkovému počtu zobrazení byl v kategorii Homepage 3,46% a v kategorii Zprávy 0,63%, průměrně tedy 2,63%.

V porovnání s internetovou reklamou, kde efektivita kampaně dosahuje hodnot 0,2 % je možné konstatovat, že se jedná o kampaň velmi úspěšnou, kdy podrobnější informaci o poskytované službě shlédlo 10% oslovených zákazníků.

 

 

 

czech | english
klasická verze
© MicroMedia s.r.o.
404 Not Found

Not Found

The requested URL was not found on this server.