Představuje možnost oslovit svého zákazníka komunikačními kanály přístupnými na mobilním telefonu. Mechaniky mobilního marketingu umožňují výrobek či služby představit a podat k nim bližší informace, získat od zákazníků zpětnou vazbu, budovat afinitu například prostřednictvím soutěží nebo samplingu, upozorňovat na cenové akce nebo přímo tvořit traffic ke kanálům prodeje a prodávat.
PUSH mechanikyJejich principem je využití stávajících databází zákazníků, sesbíraných například prostřednictvím anket, soutěží či prodejních akcí a oslovit zákazníka direct MKT kanály jako jsou SMS, MMS, WAP Push, Bluetooth apod.
Komunikace je založena na souhlasu zákazníka s příjmem sdělení o produktu či od společnosti, k nimž má vybudovanou afinitu.
Jsou založeny na aktivní účasti zákazníka a těží z možnosti získat zákaznickou zpětnou vazbu, údaje o zákazníkovi či budovat zákaznické databáze. Mezi typické aktivity patří pořádání soutěží, poskytování průběžných informací na základě zákaznické aktivace, poskytnutí informačního zdroje jako jsou WAP stránky, poskytování brandovaného kontentu, apod.
The requested URL was not found on this server.